Man lär sig något nytt varje dag

Haha, nu har jag lärt mig hur man knäpper kort med MACen. Kul. Jag ser hemskt trött ut. Jag ör nog det egentligen också, men jag känner mig inte så trött, tack och lov. Hemskt hungrig är jag dock, men det är roligare att sitta här och leka än att gå ut och köpa mat. 
Jag färgade håret rött för typ 6 veckor sen; all färg är nästan borta, förutom i luggen! Rödblont hår med röd lugg, ja, det går väl det med.
I bakgrunden min lilla gran jag skrev om. 
Men nu ska jag hem och klippa gräs och sola!

Kommentarer
Postat av: Tanten

Kul att du också börjat blogga. Jag kan inte se några bilder är det nåt knas hos mig eller dig? Ha det gott i värmen!

2008-12-14 @ 20:25:54
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: Pappa

Skvallret går..... Till når det även mig. har du fått några bilder på hotmailen? Kul att du bloggar!

2008-12-14 @ 22:12:08
Postat av: Till tanten & till pappa

Det är hos mig det är knas. Fattade inte man var tvungen att spara alla bilder efter att man lagt upp dem! :P De första har jag i Martins dator så de lägger jag upp igen ikväll, resten är fixat.

Tack för bilderna, jättemysigt!!

2008-12-15 @ 13:28:46
Postat av: David

tänka sig att du skulle lära dig att använda internet! ;)

2008-12-15 @ 17:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0