Por fin - una niñera internacional!

Jag tror att vi har hittat en au pair! Vi tänkte direkt, jag och Dani, när vi såg hennes mail, att hon var det nog. Hon var nämligen den första som svarade hyfsat seriöst; berättade något om sig själv och inte bara "Ok, det låter bra, jag gillar er! Men lönen låter lite låg? Och hur blir det med det här och det där...?" Ok, toppen, men jag kan inte säga om jag gillar dig eller inte, eftersom allt jag vet är det lilla som står på din presentation!
Alejandra från Mexico. Shit vad Dani kommer reta henne över mexikanska dialekten. Han håller redan på att lära Milton mexikanska uttryck.
Jävligt lättande detta, för jag började bli nervös över att inte hitta någon nu när de betalat 65 dollar bara för att se folks mailadresser och allt.
Vi valde mellan Alejandra och en tjej från Makedonien och en svensk tjej, men det blir nog mexikanskan.
Hon skickade ett mail till mig och ett till där hon skrev att hon glömde lägga till att hon kan börja när vi vill, och i det mailet skrev hon redan Besos - latinos är bäst. Jag vågade - naturligtvis - inte skicka några pussar till någon i 2:a mailet och ingen annan au pair to be heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0