Nu är det jul igen

Iförrgår tror jag det var, kom mina julpaket. Ett skickades redan 10/12, nådde Argentina 22/12 och La Plata 26/12. Och så i förrgår gick jag och frågade om det gick bra att hämta ut utan avin från tullen som jag fortfarande väntade på, så det fick jag. Annars hade det kanske tagit ett par veckor till... Det andra paketet kom direkt till dörren. Det beror på att det första hade en tulldeklarationslapp på sig och det andra inte, fråga mig inte varför.
Hursomhelst, tack ska ni ha för dags- och veckotidningar, böcker, kakor, knäckebröd, hjortronsylt, rökt renkött, choklad, halsband, klänning och årets mojäng etc... Ifall jag lyckas ska jag spara pepparkakorna tills Diego kommer tillbaka från Cordoba, för han har glöggblandning att fixa till som hans svenskboende kompis hade med sig på sitt besök i december. Så får vi lite julstämning till sist. I februari eller mars eller så.


Kommentarer
Postat av: Tanten

Det låter nåt att få julstämningen i februari...

2009-01-09 @ 21:08:55
URL: http://plasttanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0