Spa-helgen

Har ju inte berättat om den än. Det var skönt, men gav mersmak på semester om man säger så! Jag blev brun, Dani snarare röd. Jag solskydd, Dani inte. I och för sig var ju jag också lite röd för faktor 15 för en helsdags solpressande räcker inte för mig, men i alla fall. Min hud har inte flagnat som hans. Eller jo, på skallen. Aj. Det har gjort ont att borsta håret!
Vi provade på massage, helskropps 45 min för 49 dollar. Det fick räcka så. Det kändes ändå för varmt för att det skulle kännas lockande med "chokladkroppsinpackning" eller exfoliation (det hade ju inte varit så smart!), så sedan blev det mest sol. Och på lördagseftermiddagen pallade vi med bastun eftersom vi inte solade då. Jag fick lov att panikköpa en ny bikini, för jag råkade glömma tänka på att ta med en sån! Det lyckades bli en riktigt snygg en för bara 20 dollar. I minsta laget dock, vilket ledde till att det jag brände värst efter huvudet var sidorna på tuttarna som inte var vana att bli brända...
Vi träffade en tjej och hennes moster/faster som berättade om sin syster som jobbade som flygvärdinna i Dubai och hade en fin lägenhet gratis av flygbolaget. Hon hade varit och hälsat på henne och berättade bland annat att kvinnorna har en dag i veckan då de får gå till stranden och bada i baddräkter. Tisdagar tror jag det var. Det var deras rekrationsdag, och de tog med sina barn och stannade hela dagen och dansade och så. Mostern/fastern sa att vi skulle få söta barn, jag och Dani. Då fick Dani ett smått besvärat uttryck och gick en köpte en till öl.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, Daniel. Barn är inte farliga ;) OCh jag håller med henne, ni kommer få grymt fina barn. Om inte på utsidan så om insidan.



Trots att ni finns så många mil ifrån så bryr ni er ändå, med att fråga hur det är med våran dotter. Inte ens vissa i våran släkt har hört av sig =(

2009-01-21 @ 10:50:30
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0