Har läst...

och läser den här veckan:

Kvinnan som gick in i dörrar - Roddy Doyle Fantastisk. Blev några tårar kan jag säga. (Dani fattar inte nöjet med att läsa böcker man gråter av, men ingen kan ju inte fatta allt heller. Är lite imponerad att en man skrivit den. Lite förvånad över slutet, att det var så enkelt, men det kanske det är, jag vet tack och lov ingenting om den sortens hemskheter...
Skam - Karin Elvtegen läser på jobbet
Comédia infantil - Henning Mankell läser hemma 

Alla snodda av Frida =)
Men det har hon inget emot, det är jag säker på faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Mama

Karin Alvtegens böcker är snuskigt bra enl min mening. Har läst dem alla! Skam är en av de bästa. Hoppas du gillar den! En bra bok - eller film - ska man skratta eller gråta av.. alt bita ner sina naglar!

2009-07-11 @ 09:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0