Sverige Vitryssland 5-1

Det var ganska kul ändå. Hände mer än väntat, var inte lika kallt som väntat, och kollegan var lika rolig som vanligt. Vi hade många blickar på oss, för han skrek om straffar till Vitrysslands fördel. Själv tyckte jag att både målen och målräddningarna var värda lite jubel oavsett. Dani var lite förvånad över att folk fortsätter jubla när det blir målmiss. När jag hyssjade kollegan lite för att jag tyckte att han var väldigt ful i mun så utbrast han "Vi har faktiskt yttrandefrihet och jag utnyttjar den så gott jag kan!" Så kan man också se på saken. Och så trodde han att han hade tappat mobilen, så när vi gick ut utbrast han även till en vakt "Du, om ni hittar min mobil kan du ringa mig hem!" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0