Sé que hubieras venido y sé que lo hubieses adorado a él...

Jag drömde om farmor inatt. Tydligen så skulle jag till att fylla år eller något, och jag var här i Argentina, för hon sa att hon inte skulle kunna ge mig någon stor present, utan att hon bara skulle skicka lite choklad, men att hon skulle försöka resa hit istället.

Åh.

Tack, det var mysigt att få prata även om jag inte minns mycket av det vi sa, kom gärna tillbaka någon natt.

(Det är så mycket jag skulle ha frågat om jag hade fått känna dig som vuxen. 
Tror du på gud? Vilka böcker tycker du om? Och så skulle jag fråga om dina relationer, din ungdom, ditt liv och dina livsval.
Jag kanske frågade något av allt det här, men jag minns inte vad du sa. Men. Jag minns i alla fall att du vill komma hit.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0