Politikerfloppar

En månad sedan sist tänkte jag nu komma mig för att berätta något. (Jag har inte haft tillgång till dator på samma sätt den senaste månaden p g a av att jag i stort sätt bytt arbetslokal - och p g a Sverigebesök förstås!)

En rolig sak att berätta är om ett TV-inslag för några dagar sedan med en politiker som skulle gå längs någon gata i stan med en journalist med tv-team och se vad han fick för reaktioner från folk. Det kom fram lite misstänkt många och tackade honom lite misstänksamt mycket och strax därpå går han iväg en bit för stt göra ett samtal. Bara det att han glömmer microfonen på. Så i TV-programmet kommer det med hur han ber personen i andra luren "Ta bort dem, för det ser ut som att de har märkt. Ta bort dem!"
Vilken klantskalle. 
Man tycker ändå att skandalnivån på sådana här nyheter inte är så hög som den borde vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0