Veckorapport: fest och spöklik eftersläng

Hugo hade misstänkt att något var i görningen, även om han faktiskt inte alls visste vad. Anledningen var främst att knappt någon hade ringt! Det var ju en onödig miss i allt smygande, tycker jag.
Annars var det en helrolig kväll, överraskade jag mig själv med att tycka. Framförallt så överraskade jag mig själv genom att dansa hela natten och t o m skrik-sjung-hoppa på scenen en god stund (inte själv i och för sig, så full måste jag nog träna upp mig några år till innan jag lyckas bli). Och jag spydde INTE. Jag lyckades alltså med mitt livs första långvariga fylla. Alla gånger som jag provat tidigare har slutat före 12. Skillnaden var väl att nu började jag dricka försöktigt och dansa vid 11-12 och blev full först vid kl 3 kanske. Alltså inte samma timme som jag började dricka. 

Annars har ja varit dålig på olika sätt de senaste dagarna (feber och sedan hemsk huvudvärk samt NOLL energi), vilket ledde till ett blodprov och svaret blodbrist. I onsdags kände jag mig verkligen som ett spöke; jag fick värre huvudvärk av att vrida på huvudet, så jag gick över gatan tillsammans med folk för att slippa göra det. Jag satte på gröna linser på spisen och det var så jobbigt så sedan orkade jag inte duka bordet. Haha. Men efter en rejäl portion linser var det mycket bättre och nu ar jag fått järntabletter. (Fick både blodprovet och undersökniningen helt gratis bara för att det är kunder och vänner till Bibi.)
Konstigt att det blev värre just här, jag äter ju ändå betydligt mer kött här än i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Tanten

Jag gissar att far din kommer att stå beredd med blutsaft och c-vitaminbrus bara du kommer till Sverige.

2009-05-16 @ 01:01:57
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: Evilin

Säkert!!

2009-05-16 @ 04:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0